onsdag 16 juni 2010

SKOGEN

den här veckan är jag hos mamma, ute i vildmarken med mygg getingar stenar och utedass. det är fridfullt och rastlöst på samma gång. mycket av rastlösheten hade nog försvunnit om internet hade fungerat. det gör det inte. det tog 20 minuter att gå in på den här sida, något som annars tar under en minut. då blir jag rastlös.

igår var det mulet och lek med barn. idag är det sol och läsa bok. och VM så klart. jag ursäktar mig med att tänka att "jag blir nog bränd om jag ligger ute för länge". patetiskt, men rationellt (i manlighetsnormens anda).

de har en hund här. vi kastar bollar, drar i snöre och badar i sjön. tänkte fortsätta läsa lite om 2.0, men det är enerverande med kass uppkoppling. kommer nog att bli lite sen med inlämning 1b och c. tråkigt, men jag får ta igen nästa vecka när jag kommer in till stan. har en lucka mellan lördag och torsdag då jag kan få mycket gjort.

hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar